Playa Samara - Reisverslag uit Samara, Rusland van Iris Dijkstra - WaarBenJij.nu Playa Samara - Reisverslag uit Samara, Rusland van Iris Dijkstra - WaarBenJij.nu

Playa Samara

Blijf op de hoogte en volg Iris

12 Februari 2014 | Rusland, Samara

Hi iedereen!!
Alweer een tijdje geleden dat ik mijn eerste blog heb geschreven maar dat betekent alleen maar dat ik het onwijs naar mn zin heb hier!!
Samara is echt een onwijs leuk dorp en ik heb allemaal gezellige mensen ontmoet, een paar die hier al een lange tijd zijn, locals, maar ook telkens weer nieuwe mensen in het hostel. Surfen en spaans gaat telkens een klein beetje beter :-)
Ook heb ik vorige week een kleine trip gemaakt met Carolina, waarvan ik al een paar foto's op facebook heb geplaatst. We hebben een auto gehuurd en zijn toen naar Natuurpark Vulcano Rincon de la Vieja gereden, vervolgens aan het eind van de middag de mud-spots opgezocht (Rio Negro) en in de avond doorgereden naar Playa Hermosa, een mooi strandje met een klein dorpje. Volgende dag zijn we eerst naar Golfo de Papagayo gereden, daar heb je hele mooie stranden, maar meer dan grote dure resorts(Hilton, Four Seasons…) heb je daar in de omgeving eigenlijk niet… Vervolgens zijn we langs de kust naar Tamarindo gereden

• 12 Februari 2014 - 19:04

Hielkje De Jonge:

Lieve Iris,
    Leuk weer eens iets van je te horen. Je geniet echt hé? We hebben je tour gevolgd, zo te zien een geweldige natuur. Hier alles o.k. Het bellen lukte niet, maar ik heb wel je stem gehoord. Lekker blijven genieten en laat maar gauw weer iets van je horen. Dikke knuffel van ons beiden.

• 21 Maart 2014 - 10:53

Stella:

Hee lieve ier,
    Je hebt zeer veel talenten maar he is wel eel duidelijke gebleken dat we jou 'blogschrijven' talent zeker nie moeten onderschattten!! Wauw wat schrijf jij vaak mooie en lange blogs!!!